12. februar 2008

DUN-konference 19-20/6 2008

Nu er hjemmesiden for DUN konferencen 2008 klar. Du kan læse programmet og tilmelde dig gennem hjemmesiden: www.dun-net.dk.

Den 14. årlige DUN konference handler om feedback og gode undervisningspraksisser. Den finder sted torsdag 19. juni og fredag den 20. juni 2008 på Det Samfundsvidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet.

På konferencens første dag præsenteres resultater fra international forskning i feedback, studielederes erfaringer og holdninger, og konferencedeltagernes nuværende feedbackpraksisser og deres ønsker for fremtidige praksisser. for fremtidige praksisser.

På konferencens anden dag inviteres alle universitetsundervisere, universitets-pædagoger og universitetsadministratorer til at bidrage med oplæg om deres gode pædagogiske praksisser - især mht. feedback på studerendes arbejde.

Arrangørerne opfordrer både erfarne og mindre erfarne universitetsfolk til at tilmelde sig som oplægsholder. Du kan altså være "en gammel rotte" indenfor universitetsundervisning, der har lyst til at dele dine erfaringer med nye generationer af universitetsfolk. Men du kan også være deltager i adjunktpædagogikum med beskeden undervisningserfaring. Eller du kan være ekstern lektor med undervisningserfaring både indenfor og udenfor universitetsverdenen.

Konferencen starter torsdag d. 19/6 kl. 14 og slutter fredag 20/6 kl. 17.

Deadlines: Tilmelding som oplægsholder 2. dag senest 14. marts og som almindelig konferencedeltager senest 15. maj.