10. september 2013

Stillingsopslag: Vil du udvikle naturvidenskabelig undervisning? Og kender du gymnasiet godt?

En af vores dygtige konsulenter på Institut for Naturfagenes Didaktik (IND) skal på barselsorlov, og vi har derfor brug for en barselsvikar til at indgå i samarbejde med forskere og konsulenter om at udvikle naturvidenskabelig undervisning.

Vi forestiller os at du har en universitetsuddannelse med mindst ét naturvidenskabeligt fag (inkl. matematik) samt 5-10 års undervisningserfaring. Nu har du lyst til at prøve kræfter med en anden rolle hvor du skal fokusere på at hjælpe andre – primært i gymnasiesektoren – med at udvikle undervisning.

Dine arbejdsopgaver vil typisk være planlægning, gennemførelse og evaluering af gymnasierettede udviklingsprojekter og kurser. Du vil komme til at deltage i eksisterende projekter, men vil også skulle indgå i planlægning af og ansøgningsarbejde til nye projekter.

Ansøgningsfrist den 15. oktober.