9. april 2014

Tre ledige stillinger på IND

Ekstern lektor

IND søger en ekstern lektor til ansættelse pr. 1. maj 2014 med undervisning inden for følgende faglige områder:

• Universitetspædagogik til ph.d.-studerende og universitetsansatte
  • Museumsformidling
  • Kommunikation af naturvidenskab

Ekstern lektor til 1. juli 2014 til deltagelse i forsknings- og udviklingsprojekter

IND søger en ekstern lektor til ansættelse pr. 1. juli 2014 til deltagelse i forsknings- og udviklingsprojekter. Der lægges vægt på at ansøgeren har:

• Erfaring med forsknings- og analysearbejde i forhold til de gymnasiale uddannelser, særligt med projekter med fokus på elevers oplevelser og vanskeligheder med at deltage i de gymnasiale uddannelser
  • Kendskab til de gymnasiale uddannelser
  • Kan indgå i et team om analyse, rapportering og formidling af projektets resultater og eventuelt indgå i supplerende empiriproduktion

Assistant professor within the field of Sociology of Science Education (adjunkt)

At the Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen, a position as assistant professor within the field of Sociology of Science Education with a particular emphasis on tertiary education, is open for appointment.

Sådan finder du stillingerne på Københavns Universitets VIP-jobportal:

1. Vælg Det Natur- og Biovidenskabelige fakultet i dropdown-menuen.
  2. Vælg jobtype eller skriv overskriften i fritekst.