Lars Ulriksen
Professor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Medlem af:
Universitetspædagogik
Equity i Naturfaglig Uddannelse
ORCID: 0000-0002-7094-132X
Flest downloads
-
4418 downloadsUdgivet
Finding a way to belong: negotiating gender at University STEM study programmes
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
-
1337 downloadsUdgivet
To Choose or Not to Choose Science: Constructions of desirable identities among young people considering a STEM higher education programme
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
-
1120 downloadsUdgivet
A journey of negotiation and belonging: understanding students' transition to science and engineering in higher education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
-
1058 downloadsUdgivet
The Process of Choosing What to Study: A longitudinal Study of Upper Secondary Students’ Identity Work when Choosing Higher Education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
-
999 downloadsUdgivet
A narrative approach to understand students’ identities and choices
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 914786
Flest downloads
-
4418
downloads
Finding a way to belong: negotiating gender at University STEM study programmes
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1337
downloads
To Choose or Not to Choose Science: Constructions of desirable identities among young people considering a STEM higher education programme
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
1120
downloads
A journey of negotiation and belonging: understanding students' transition to science and engineering in higher education
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet