7. februar 2018

DASG ny partner i MONA

Matematik- og Naturfagsdidaktik

Tidsskriftet MONA udgives i samarbejde med en række partnere - nu også Danske Science Gymnasier.

Danske Science Gymnasier er blevet MONA-partner. Det indebærer bl.a. en bedre formidling i MONA af udviklingsarbejderne i DASG. Det betyder også, at naturfagslærere og matematiklærere, der er ansat på gymnasier, der er medlem af DASG, kan få gratis abonnement på MONA. Se mere om dette på www.ind.ku.dk/mona/partner.

MONA er et tidsskrift for undervisere i matematik og naturvidenskab i hele uddannelsessystemet. MONA bringer fagfællebedømte artikler om undervisning og uddannelse i matematik og naturvidenskab samt kommentarer og anmeldelser mv. Du kan finde alle udgaver af MONA på nettet, se www.ind.ku.dk/mona. For at få adgang til de nyeste numre kræves abonnement.

MONA udgives af Det Natur- og Biovidenskabelige Fakultet, Københavns Universitet, i samarbejde med en række andre uddannelsesinstitutioner, herunder nu også DASG. MONA's redaktion er placeret på Institut for Naturfagenes Didaktik på Københavns Universitet. MONA's redaktionskomité har deltagelse fra partnerinstitutionerne, og DASG får således også en plads her.