27. januar 2010

INDsigt er navnet på IND's nye foredragsrække

Før var der noget, der hed NAFADISE. Men hvad var det nu det betød, og hvem kunne deltage?

Med INDsigt indvier Institut for Naturfagenes Didaktik en ny foredragsrække, som på mange måder minder om NAFADISE, men som er skåret efter en særlig læst, der tilgodeser spredning i temaer og målgrupper. I hvert halvår er der således planlagt 4 arrangementer, der fordeler sig på følgende områder:  folkeskolen, gymnasiet, universitetet, og museer.

Alle INDsigt-arrangementer er gratis og åbne for alle. De holdes hvis ikke andet er angivet i IND's mødelokale. Adressen er Universitetsparken 15, 2100 Ø, indgang via Zoologisk Museum.

Vi lægger ud med et spændende (debat?)oplæg den 9. marts af Jens Dolin med titlen Hvor langt er PISA fra Danmark? Vi regner med mange interesserede deltagere, hvorfor man til netop åbningsforedraget skal tilmelde sig via hjemmesiden.

Læs mere om forårets INDsigt-række