27. maj 2019

Efteruddannelseskurset: It, læring, motivation og dannelse er oprettet, og der er stadig mulighed for eftertilmelding

I efteråret 2019 udbyder IND kurset "It, læring, motivation og dannelse – et didaktisk perspektiv" som er målrettet erfarne undervisere i naturvidenskabelige fag.

Ansøgningsfristen er 1. august 2019

Kurset kan indgå i det samlede masterforløb, "Master i scienceundervisning", og nye deltagere til masteruddannelsen er meget velkomne. Kurset kan også læses som enkeltstående efteruddannelseskursus. Master i scienceundervisning udbydes i et samarbejde mellem Københavns Universitet og Aarhus Universitet siden 2015. I kurserne kobles praksis med den nyeste naturfagsdidaktiske forskning.

Efterårets kursus "It, læring, motivation og dannelse – et didaktisk perspektiv"  foregår i København på mandage over otte kursusgange, ca. hver anden uge i perioden august - december.

Kontakt os meget gerne med spørgsmål eller en uforpligtende  interessetilkendegivelse, hvis du overvejer at deltage i kurset.

Yderligere information:

Kategori: Statistik, Markedsføring