M'et i STEM - Hjælper eller modstander i forhold til at fange elevers interesse for STEM?
Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Dokumenter
- LIFE_Novo_BEJ2020
25 MB, PDF-dokument
Britta Eyrich Jessen - Inviteret foredragsholder
- Institut for Naturfagenes Didaktik
- Matematikkens Didaktik
Hvordan kan matematik være adgangsbillet eller hindring ift. videre STEM uddannelse for elever samt? Hvordan kan man aktivt lade dele af matematikken (for matematikkens skyld) fylde i (tværfaglig) undervisning designet som Studie- og Forsknings Forløb således at redskaberne fra matematik giver mening og ikke blot bliver et redskab, som eleverne alligevel ikke forstår værdien af? Hvor finder man inspiration i forskningslitteraturen, der kan hjælpe undervisningsudviklere som fx hos LIFE til deres videre arbejde med at lave STEM-forløb?
7 feb. 2020
Ekstern organisation
Navn | Novo Nordisk-LIFE |
---|
- Matematik i STEM, Studie- og Forskningsforløb, Undervisningsmaterialer, Professionel udvikling af lærere
Forskningsområder
Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk
Ingen data tilgængelig
ID: 235774313