Andrea Fransiska Møller Gregersen

Andrea Fransiska Møller Gregersen

    Medlem af:

    • Universitetspædagogik

    • Equity i Naturfaglig Uddannelse


    Udgivelsesår:
    1. 2023
    2. Udgivet

      Not quite the ideal student: mature students’ experiences of higher education

      Gregersen, Andrea Fransiska Møller & Nielsen, Katia Bill, 2023, I: International Studies in Sociology of Education. 32, 1, s. 76–95

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    3. 2022
    4. Udgivet

      Expectations and Challenges of First-Year Biotechnology Students: The Importance of Social Relations

      Ulriksen, Lars & Gregersen, Andrea Fransiska Møller, 2022, I: NorDiNa: Nordic Studies in Science Education. 18, 2, s. 199-213 15 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    5. Udgivet

      The ideal philosophy student: A qualitative study of the transition into first year higher education

      Gregersen, Andrea Fransiska Møller & Holmegaard, Henriette Tolstrup, 2022, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 17, 33, 14 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    6. 2021
    7. Udgivet

      Developing Viable Study Practices and Student Identities: An Investigation of First-year Students' Work with Decoding, Navigating and Negotiating the Cultural Norms of Their Study Programme

      Gregersen, Andrea Fransiska Møller, 2021, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 115 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

    8. Udgivet

      Transitioning into higher education: rituals and implied expectations

      Gregersen, Andrea Fransiska Møller, Holmegaard, Henriette Tolstrup & Ulriksen, Lars, 2021, I: Journal of Further and Higher Education. 45, 10, s. 1356-1370 15 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

    9. 2018
    10. Udgivet

      Et bedre første år: Erfaringer og materialer om førsteårsundervisning på universitetet

      Gregersen, Andrea Fransiska Møller (red.) & Ulriksen, Lars (red.), 2018, København: Department of Science Education, University of Copenhagen. 232 s. (IND's Skriftserie, Bind 54).

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

    11. Udgivet

    ID: 143261851