Britta Eyrich Jessen

Britta Eyrich Jessen

Adjunkt

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2011
  2. Udgivet

    Research and study course diagrams as an analytic tool: The case of bi-disciplinary projects combining mathematics and history

    Jessen, Britta Eyrich & Winsløw, Carl, 2011, Un panorama de la TAD. Bosch Casabo, M., Gascón, J., Ruiz Olarría, A., Artaud, M., Bronner, A., Chevallard, Y., Cirade, G., Ladage, C. & Larguier, M. (red.). Barcelona: Centre de Recerca Matemàtica, s. 685-694

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  3. 2014
  4. Udgivet

    How can study and research paths contribute to the teaching of mathematics in an interdisciplinary settings?

    Jessen, Britta Eyrich, 2014, I: Annales de didactiques et de sciences cognitives. 19, s. 199-224

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  5. 2015
  6. Udgivet

    Modelling: from theory to practice

    Jessen, Britta Eyrich, Kjeldsen, Tinne Hoff & Winsløw, Carl, 2015, Proceedings of the Ninth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Krainer, K. & Vondrová, N. (red.). Prague, Czech Republic, s. 876-882 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    What role do study and research activities play in the relation between research and education?

    Jessen, Britta Eyrich, 2 sep. 2015, Mathematics and Science: The relationships and disconnections between research and education : Papers from a doctoral course at the University of Copenhagen. Achiam, M. & Winsløw, C. (red.). Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, s. 71-81 10 s. (IND's Skriftserie; Nr. 39).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

  8. Udgivet

    Matematikudredningen: Udredning af den gymnasiale matematiks rolle og udviklingsbehov

    Jessen, Britta Eyrich, Holm, Christine & Winsløw, Carl, 22 okt. 2015, København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 68 s. (IND's Skriftserie; Nr. 42, Bind 2015).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  9. 2016
  10. Udgivet

    The collective aspect of implementing study and research paths - the Danish case

    Jessen, Britta Eyrich, 20 okt. 2016, Educational design in math and science: The collective aspect: Peer-reviewed papers from a doctoral course at the University of Copenhagen. s. 40-46 6 s. 5. (IND's Skriftserie, Bind 46).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  11. 2017
  12. Udgivet

    HOW TO GENERATE AUTONOMOUS QUESTIONING IN SECONDARY MATHEMATICS TEACHING?

    Jessen, Britta Eyrich, 2017, I: Recherches en Didactique des Mathematiques. 37, (2/3), s. 217-245 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Matematikbroen: brobygning for elever gennem efteruddannelse for lærere

    Jessen, Britta Eyrich & Winsløw, Carl, 2017, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2017, 3, s. 39-59

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  14. Udgivet

    Naturfag og matematik i de gymnasiale uddannelser: Hvad kan forskningen fortælle?

    Mathiasen, Professor & Jessen, Britta Eyrich, 2017, I: Samfundsoekonomen. 3

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  15. Udgivet

    Study and Research Paths at Upper Secondary Mathematics Education: a Praxeological and Explorative study

    Jessen, Britta Eyrich, 2017, Department of Science Education, Faculty of Science, University of Copenhagen. 214 s. (IND's Skriftserie).

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandling

Forrige 1 2 3 4 5 6 Næste

ID: 36080400