Carl Winsløw
Professor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
Danmark
Medlem af:
Matematikkens Didaktik
Niels Bohr Institutet (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 feb. 2020 → 31 jul. 2020Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
(How) can future secondary teachers benefit from university mathematics?
Winsløw, Carl (Andet)
30 sep. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
(How) can future secondary teachers benefit from university mathematics?
Winsløw, Carl (Andet)
9 nov. 2022Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
11th YESS summer school
Winsløw, Carl (Andet)
23 aug. 2021 → 29 aug. 2021Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
14th International Congress on Mathematical Education
Winsløw, Carl (Arrangør)
11 jul. 2021 → 18 jul. 2021Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
ATD - Anthropological Theory of Mathematics
Winsløw, Carl (Foredragsholder)
27 jan. 2010Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ATD and other approaches to a classical problem posed by F. Klein
Winsløw, Carl (Foredragsholder)
21 apr. 2013Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Aalborg University (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 sep. 2018 → 30 nov. 2018Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
Aalborg University (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
1 aug. 2015 → 1 okt. 2015Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
Aarhus University (Ekstern organisation)
Winsløw, Carl (Medlem)
15 feb. 2020 → 30 apr. 2020Aktivitet: Medlemskab - typer › Medlemskab af bedømmelsesudvalg
ID: 6486
Flest downloads
-
2756
downloads
A model of mathematics teacher knowledge and a comparative study in Denmark, France and Japan
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
2029
downloads
International comparative studies on mathematics education: a viewpoint from the anthropological theory of didactics
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
2015
downloads
A discipline-oriented focus on the links between research and teaching in a research-intensive university: the case of physical geography.
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet