Carl Winsløw

Carl Winsløw

Professor

Medlem af:


    1. 2009
    2. Udgivet

      Studying Student Teachers’ Voices and Their Beliefs and Attitudes

      Lerman, S., Amato, S. A., Bednarz, N., David, M. M. M. S., Durand-Guerrier, V., Gadanis, G., Huckstep, P., Moreira, P. C., Morselli, F., Movshovitz-Hadar, N., Namukasa, I., Proulx, J., Rowland, T., Thwaites, A. & Winsløw, Carl, 1 jan. 2009, New ICMI Study Series. Springer VS, s. 73-82 10 s. (New ICMI Study Series, Bind 11).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    3. Udgivet

      Assessment and contract-like relationships in undergraduate mathematics education

      Grønbæk, Niels, Misfeldt, Morten & Winsløw, Carl, 2009, University science and Mathematics Education : Challenges and possibilities. Skovsmose, O., Valero, P. & Christensen, O. (red.). New York: Springer Science+Business Media, s. 85-108 24 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    4. Udgivet

      Components of Mathematics Teacher Training

      Liljedahl, P., Durand-Guerrier, V., Winsløw, C., Bloch, I., Huckstep, P., Rowland, T., Thwaites, A., Grevholm, B., Bergsten, C., Adler, J., Davis, Z., Garcia, M., Sánchez, V., Proulx, J., Flowers, J., Rubenstein, R., Grant, T., Kline, K., Moreira, P., David, M. & 2 flere, Opolot-Okurut, C. & Chapman, O., 2009, The Professional Education and Development of Teachers of Mathematics: The 15th ICMI Study. Even, R. & Loewenberg Ball, D. (red.). Springer, s. 25-33 9 s. (New ICMI Study Series, Bind 11).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      Didactical designs for students' proportional reasoning: An "open approach" lesson and a "fundamental situation"

      Miyakawa, T. & Winsløw, Carl, 2009, I: Educational Studies in Mathematics. 72, 2, s. 199-218

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. Udgivet

      Et mysterium om tal - og japanske lektionsstudier

      Winsløw, Carl, 2009, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 1, s. 31-43 13 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    7. Udgivet

      First Years of Teaching

      Winsløw, Carl, Bergsten, C., Butlen, D., David, M., Gómez, P., Grevholm, B., Li, S., Moreira, P., Robinson, N., Sayac, N., Schwille, J., Tatto, T., White, A. & Wood, T., 2009, The Professional Education and Development of Teachers of Mathematics: The 15th ICMI Study. Even, R. & Loewenberg Ball, D. (red.). Springer, s. 93-101 9 s. (New ICMI Study Series, Bind 11).

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet

      Nordic Research in Mathematics Education: Proceedings from NORMA08 in Copenhagen, April 21-April 25, 2008

      Winsløw, Carl (red.), 2009, Rotterdam/Boston/Taipei: Brill | Sense. 416 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogForskningfagfællebedømt

    9. Udgivet

      Nordic Research in Mathematics Education: From NORMA08 to the future

      Winsløw, Carl, 2009, Nordic Research in Mathematics Education. Winsløw, C. (red.). Brill | Sense, s. 1-4

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskning

    10. Udgivet

      Recherche et enseignement universitaire en mathématiques, interactions actuelles et possibles.

      Winsløw, Carl, 2009, Approches plurielles en didactique des mathématiques. Ouvrier-Buffet, C. & Perrin-Glorian, M-J. (red.). Université Paris 7, s. 59-67 9 s.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    11. Udgivet

      Relations between teaching and research in physical geography and mathematics at research-intensive universities

      Madsen, Lene Møller & Winsløw, Carl, 2009, I: International Journal of Science and Mathematics Education. 7, s. 741-763 23 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 Næste

    ID: 6486