Frederik Voetmann Christiansen

Frederik Voetmann Christiansen

Lektor

Medlem af:

  • Universitetspædagogik


  1. E-pub ahead of print

    10 Guiding principles for learning in the laboratory

    Seery, M. K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik Voetmann , Gammelgaard, Bente & Malm, Rie Hjørnegaard, 2024, (E-pub ahead of print) I: Chemistry Education Research and Practice. 20 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  2. Udgivet

    A framework for teaching educators to teach innovation

    Rump, Camilla Østerberg, Nielsen, Jan Alexis, Andersson, P. H. & Christiansen, Frederik Voetmann , 2013. 8 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Analyse og design af didaktiske situationer: et farmaceutisk eksempel

    Christiansen, Frederik Voetmann & Olsen, L., 2006, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 1, 3, s. 7-23

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Assessment of teaching qualifications in academic hiring: competence vs. experience

    Rump, Camilla Østerberg, Kobayashi, Sofie & Christiansen, Frederik Voetmann , 2018.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Bedømmelse af praktik i videregående uddannelser: portfolio og praksislæring i farmaceutuddannelsen

    Christiansen, Frederik Voetmann , Sørensen, E. W., Søndergaard, B., Rump, Camilla Østerberg & Haugbølle, L. S., 2007, I: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2, 3, s. 54-69

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Bedømmelse af undervisningskompetencer på baggrund af undervisningsportfolio i forbindelse med stillingsansøgninger

    Kobayashi, Sofie, Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg, Dolin, Jens, Jensen, T. K. & Troelsen, R., 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Chapter 17: Students’ individual engagement in GIS

    Madsen, Lene Møller, Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2017, Pedagogic Research in Geography Higher Education. Haigh, M., Cotton, D. & Hall, T. (red.). Routledge, s. 229-243 14 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Development of personal desiderata while learning GIS

    Madsen, Lene Møller, Christiansen, Frederik Voetmann & Rump, Camilla Østerberg, 2009, Frontiers in Science Education Research: Proceedings of the Frontiers in Science Education Research Conference 22 - 24 March 2009, Famagusta, North Cyprus. Bisel, A. & Garib, M. U. (red.). Eastern Mediterranean University Press, s. 441-450 9 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Dokumentation af undervisningskompetencer: om brugen af portfolio i og uden for adjunktuddannelserne

    Christiansen, Frederik Voetmann & Troelsen, R., 1 okt. 2016, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 11, 21, s. 44-56 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikel

  10. Udgivet
Forrige 1 2 3 4 5 6 7 Næste

ID: 1301949