Hendra Y. Agustian
Tenure track adjunkt, Tenure Track Adjunkt
- 2024
Nordic Chemistry Learning Conference 2024
Agustian, Hendra Y. (Medlem af organisationskomité eller programudvalg)
23 sep. 2024 → 24 sep. 2024Aktivitet: Deltagelse i arrangement eller begivenhed - typer › Organisation af og deltagelse i konference
Teaching to learn to do chemistry in the laboratory
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
23 sep. 2024 → 24 sep. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Foregrounding the epistemic core of experimental work in university chemistry teaching laboratories
Agustian, Hendra Y. (Keynote)
sep. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Recent advances in chemistry laboratory education research
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
jul. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
The value and meaning of STEAM education + Anna Craft Memorial Lecture
Agustian, Hendra Y. (Paneldeltager)
jul. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Teaching in the laboratory: what is the pedagogy?
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
18 apr. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Journal of Research in Science Teaching (Tidsskrift)
Agustian, Hendra Y. (Medlem af redaktionsgruppen)
apr. 2024 → apr. 2027Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
#TownsFest: A Celebration of Professor Marcy Towns
Agustian, Hendra Y. (Inviteret foredragsholder)
11 jan. 2024Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2023
Science Education (Tidsskrift)
Agustian, Hendra Y. (Fagfællebedømmer)
nov. 2023 → dec. 2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
Science & Education (Tidsskrift)
Agustian, Hendra Y. (Fagfællebedømmer)
okt. 2023 → nov. 2023Aktivitet: Peer-review og redaktionelt arbejde - typer › Peer reviewer/fagfællebedømmer af manuskripter › Forskning
ID: 230950558
Flest downloads
-
74
downloads
A Framework for Learning in the Chemistry Laboratory
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
69
downloads
Synthesizing and contextualizing knowledge on teaching and learning in the laboratory: Perspectives from Copenhagen and Edinburgh
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
65
downloads
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet