Jan Sølberg

Jan Sølberg

Lektor


  1. Udgivet

    Begrebsafklaring: Den danske Rose-undersøgelse

    Sølberg, Jan & Andersen, A. M., 2008, Den danske ROSE-undersøgelse. Sølberg, J. & Troelsen, R. P. (red.). Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet, s. 11-15 5 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiFormidling

  2. Udgivet

    Building municipal support structures in science education: ESERA

    Sølberg, Jan, 2011

    Publikation: AndetAndet bidragForskning

  3. Udgivet
  4. Udgivet

    Competencies and curricula Two case stories of two-dimensional curriculum development

    Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2019, I: European Journal of Science and Mathematics Education. 7, 1, s. 50-60 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Competencies and curricula: Danish experiences with a two-dimensional approach

    Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2019, Freudenthal Group; Freudenthal Institute; ERME. Bind 7.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Competencies, curricula and interdisciplinarity: an analysis of a curriculum development process in mathematics and science education

    Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2018, s. 45-56. 12 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet
  8. Udgivet

    Den Røde Tråd, Evalueringsrapport 2013

    Sølberg, Jan & Trolle, Olga, 2013, København: Københavns Universitet. 1 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapport

  9. Udgivet

    Den danske ROSE-undersøgelse

    Sølberg, Jan (red.) & Troelsen, R. P. (red.), 2008, Copenhagen, Denmark: Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet. 1 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologi

  10. Udgivet

    Den lokale naturfaglige kultur - et fokus for forandring

    Sølberg, Jan, 2006, I: MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 1, s. 7-22 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 Næste

ID: 16111653