Jens Dolin

Jens Dolin

Professor emeritus


  1. 2022
  2. Udgivet

    Can our research change the assessment practice in school – and how (not)?

    Dolin, Jens, 2022, s. 42-43. 2 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  3. Udgivet

    Dannelse og kompetence i læreruddannelsens dobbeltdidaktiske perspektiv: Med særligt henblik på uddannelse af naturfagslærere til grundskolen

    Dolin, Jens, Ellebæk, J. J. & Daugbjerg, P., 2022, NAFA. 72 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Den dobbelte didaktiske dimension – i læreruddannelses naturfag

    Ellebæk, J. J., Dolin, Jens & Daugbjerg, P., 2022, NAFA. 34 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Feedbackformer som stilladsering af elevdialoger

    Dolin, Jens, 2022, "Når jeg hjælper andre, kan jeg bedre forstå der selv": Om undersøgende samtaler i makkerpar. Christina Secher Schmidt, M. & Thygesen, S. (red.). København: Københavns Professionshøjskole, s. 62-71 10 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Model for operationelt teoretisk rammeværk

    Dolin, Jens, Ellebæk, J. J. & Daugbjerg, P., 2022, NAFA. 24 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Scenariedidaktik og naturfag – et overblik

    Dolin, Jens, 2022, Håndbog i scenariedidaktik. Fougt, S. S., Bundsgaard, J., Hanghøj, T. & Misfeldt, M. (red.). Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, s. 233-249 17 s. (Didaktiske studier, Bind 8).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

ID: 1052308