Katrine Ellemose Lindvig
Tenure track adjunkt
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ã
Center for Digital Education
Medlem af:
Universitetspædagogik
Didaktik og digitale medier
- 2023
- Udgivet
Learning Factory som case for praksislæring i EUD-sektoren
Ellemose Lindvig, Katrine, Sprogøe, J. & Aarkrog, V., 2023, I: Kognition & Paedagogik. 32, 127, s. 38-46Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- 2022
- Udgivet
Assessing by doing
Earle, D. & Ellemose Lindvig, Katrine, 2022. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Conclusion: Configurations of interdisciplinarity: Justifications, re-organisations and new forms of disciplining
Sauzet, S., Ellemose Lindvig, Katrine, Ryberg, Marie L. & Øland, Trine, 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 119-128 (Routledge Research in International and Comparative Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space
Øland, Trine (red.), Sauzet, S. (red.), Ryberg, Marie L. (red.) & Ellemose Lindvig, Katrine (red.), 2022, London: Routledge. 142 s. (Routledge Research in International and Comparative Education).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Antologi › fagfællebedømt
- Udgivet
Introduction: Configurations of interdisciplinarity across the educational system
Ryberg, Marie L., Øland, Trine, Ellemose Lindvig, Katrine & Sauzet, S., 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 1-21 (Routledge Research in International and Comparative Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Loud and soft voices of interdisciplinarity in higher education
Ellemose Lindvig, Katrine, 2022, Configurations of Interdisciplinarity Within Education: Danish Experiences in a Global Educational Space. Øland, T., Sauzet, S., Ryberg, M. L. & Lindvig, K. (red.). London: Routledge, s. 94-118 (Routledge Research in International and Comparative Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
CoNavigator, a hands-on interdisciplinary collaboration & problem solving tool
Ellemose Lindvig, Katrine & Earle, D., 3 mar. 2021.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Formidling
- Udgivet
Assembling research integrity: negotiating a policy object in scientific governance
Davies, S. R. & Ellemose Lindvig, Katrine, 2021, I: Critical Policy Studies. 15, 4, s. 444-461 16 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- Udgivet
Curating the use of digital media in higher education: a case study
Herrmann, K. J., Ellemose Lindvig, Katrine & Aagaard, J., 2021, I: Journal of Further and Higher Education. 45, 3, s. 389-400Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Evaluering af online-nødundervisning forår 2020
Misfeldt, Morten, Jensen, Lasse X, Hvillum, N. P., Harboe, T., Ellemose Lindvig, Katrine, Ejrnæs, Mette, Pedersen, Annette, Horak, R., Eskelund, H. & Larsen, L. N., 18 sep. 2020, 1 udg. København.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport
ID: 40103699
Flest downloads
-
86
downloads
Translating the Learning Factory model to a Danish Vocational Education Setting
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
59
downloads
Creating interdisciplinary education within monodisciplinary structures: the art of managing interstitiality
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet -
17
downloads
Different, Difficult and Local: A Review of Interdisciplinary Teaching Activities
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › fagfællebedømt
Udgivet