Robert Harry Evans
Lektor
ORCID: 0000-0002-2415-6101
Flest downloads
-
876 downloadsUdgivet
Possibilities and limitations from a short methods course in socioscientific teaching
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
-
333 downloadsUdgivet
Affordances and Challenges of Written Feedback as Formative Assessment in Inquiry-Based STEM Education
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
-
275 downloadsUdgivet
Network workshop: Using network science to study processes of learning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
-
141 downloadsUdgivet
Undersøgelsesbaseret undervisning: 6F modellen, dens tilblivelse og udvikling i Danmark
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
-
122 downloadsUdgivet
Network analysis of survey data to identify non-homogeneous teacher self-efficacy development in using formative assessment strategies
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 2634405
Flest downloads
-
876
downloads
Possibilities and limitations from a short methods course in socioscientific teaching
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
333
downloads
Affordances and Challenges of Written Feedback as Formative Assessment in Inquiry-Based STEM Education
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
275
downloads
Network workshop: Using network science to study processes of learning
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet