Sofie Tidemand

Sofie Tidemand

Ph.d.-studerende


Udgivelsesår:
  1. 2018
  2. Udgivet

    Teacher perspectives about using formative assessment

    Evans, Robert Harry, Clesham, R., Dolin, Jens, Hošpesová, A., Jensen, S. B., Nielsen, Jan Alexis, Stuchlíková, I., Tidemand, Sofie & Žlábková, I., 2018, Transforming assessment: Through an interplay between practice, research and policy. Dolin, J. & Evans, R. (red.). Springer, s. 227-248 (Contributions from Science Education Research, Bind 4).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Transforming Assessment Research: Recommendations for Future Research

    Nielsen, Jan Alexis, Dolin, Jens & Tidemand, Sofie, 2018, Transforming Assessment: Through an Interplay Between Practice, Research and Policy. Dolin, J. & Evans, R. (red.). Springer, s. 279-290 12 s. (Contributions from Science Education Research, Bind 4).

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  4. 2017
  5. Udgivet

    Evaluering af naturfaglige kompetencer

    Dolin, Jens, Nielsen, Jan Alexis & Tidemand, Sofie, 2017, I: Acta Didactica Norden. 11, 3, s. 1-28 28 s., 2.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Supporting Student Learning in Scientific Inquiry: The Potential of Teachers' Written Feedback

    Holmeier, M., Grob, R., Nielsen, Jan Alexis, Tidemand, Sofie, Rönnebeck, S. & Ropohl, M., 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Teacher Perspectives on Complex Competences: Challenges for Socioscientific Teaching

    Tidemand, Sofie & Nielsen, Jan Alexis, 2017.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    The role of socioscientific issues in biology teaching – from the perspective of teachers

    Tidemand, Sofie & Nielsen, Jan Alexis, 2017, I: International Journal of Science Education. 39, 1, s. 44-61 18 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelfagfællebedømt

  9. 2016
  10. Udgivet

    A Matter of Content: Biology Teachers’ Understanding of Socioscientific Issues

    Nielsen, Jan Alexis & Tidemand, Sofie, 2016. 5 s.

    Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Få redskaber til at anvende læringsprogression

    Bruun, Jesper, Nielsen, S. S., Tidemand, Sofie & Jensen, S. B., 2016.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  12. Udgivet

    Samfundsmæssige problemstillinger i biologiundervisningen

    Tidemand, Sofie, 2016.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

ID: 143259673