Konference om undersøgelsesbaseret naturfagsundervisning

I de senere år er der blevet arbejdet med undersøgelsesbaseret naturfagsundervisning (UBNU, IBSE etc.) i forskelligt regi i Danmark, og der er blevet udviklet mange gode undervisningsforløb.

For at samle op på tidligere erfaringer og for at videreudvikle undersøgelsesbaseret undervisning i naturfagene indbyder Institut for Naturfagenes Didaktik til konference og opstart af nye udviklingsprojekter.

Målgruppen for konferencen er fortrinsvis undervisere i gymnasiet og grundskolens ældste klasser, som allerede har arbejdet med undersøgelsesbaseret naturfagsundersvisning i forbindelse med kurser, udviklingsprojekter og lignende, og som har interesse i at videreudvikle dette fokus. Det er gratis at deltage. Der er fortsat ledige pladser.

Program, tilmelding og yderligere information