Et bedre første år: Erfaringer og materialer om førsteårsundervisning på universitetet
Research output: Book/Report › Report
Kan man udvikle aktiviteter, som kan støtte de studerendes faglige udbytte og sociale integration på deres første studieår på Københavns Universitet? Og kan underviseres deltagelse i denne form for udviklingsarbejde fungere som ramme om VIP’ernes pædagogiske kompetenceudvikling? Det var formålet med udviklingsprojektet ”Et bedre første år på KU”, og det er erfaringer fra dette projekt, som præsenteres i denne antologi. Antologien samler erfaringer fra konkrete projekter på Københavns Universitet om styrkelse af førsteårsundervisningen på både humanistiske, samfundsvidenskabelige og naturvidenskabelige uddannelser.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | København |
---|---|
Publisher | Department of Science Education, University of Copenhagen |
Number of pages | 232 |
Publication status | Published - 2018 |
Series | IND's Skriftserie |
---|---|
Volume | 54 |
ISSN | 1602-2149 |
Links
- https://www.ind.ku.dk/publikationer/inds_skriftserie/nr.-542018/
Final published version
ID: 208740838