Olga Trolle

Olga Trolle

Consultant


Publication year:
  1. Accepted/In press

    Afsluttende rapport -resultater af evaluering af RCE-Danmark

    Trolle, Olga, 2012, (Accepted/In press) 50 p.

    Research output: Book/ReportReport

  2. Published

    Den Røde Tråd, Evalueringsrapport 2013

    Sølberg, Jan & Trolle, Olga, 2013, København: Københavns Universitet. 1 p.

    Research output: Book/ReportReport

  3. Published

    Evaluering af Engineering i skolen

    Sølberg, Jan, Binau, C. F., Trolle, Olga, Elmeskov, Dorte Christiansen, Børgesen, N. Q., Mortensen, K. & Marckmann, B., 2019, Naturfagenes evaluerings og udviklingscenter (NEUC). 123 p.

    Research output: Book/ReportReportpeer-review

  4. Published

    Evaluering af Projekt Grøn Generation: Anden delrapport 2015

    Trolle, Olga, 2015, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 37 p.

    Research output: Book/ReportReport

  5. Published

    Evaluering af Projekt Grøn Generation: Første delrapport 2014

    Trolle, Olga, 2014, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 43 p.

    Research output: Book/ReportReport

  6. Published

    ISI2015, Delrapport 2012-2013

    Sølberg, Jan, Lykke, F., Trolle, Olga & Elmeskov, Dorte Christiansen, 2013, København: Københavns Universitet. 1 p.

    Research output: Book/ReportReport

  7. Published

    Innovation, Science og Inklusion 2015: Slutrapport af ISI 2015

    Sølberg, Jan, Waaddegaard, Nina Holst, Hansen, F. L., Trolle, Olga, Elmeskov, Dorte Christiansen, Johannsen, B. F. & Nielsen, Jan Alexis, 2015, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 241 p.

    Research output: Book/ReportReport

  8. Published

    MasterClass i Fysik, Samlet rapport

    Sølberg, Jan, Johannsen, B. F., Lykke, F., Trolle, Olga, Jensen, A. V. D. F. & Fonsbøl, N., 2013, København: Københavns Universitet. 1 p.

    Research output: Book/ReportReport

  9. Published

    Projekt X: Evalueringsrapport

    Sølberg, Jan & Trolle, Olga, 2016, Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 57 p.

    Research output: Book/ReportReport

ID: 45685880