Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Standard

Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet. / Christiansen, Frederik Voetmann ; Mathiasen, Helle; Johansen, Mikkel Willum.

In: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, Vol. 15, No. 27, 2019, p. 35-49.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearchpeer-review

Harvard

Christiansen, FV, Mathiasen, H & Johansen, MW 2019, 'Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet', Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, vol. 15, no. 27, pp. 35-49. <https://tidsskrift.dk/dut/article/view/108002/164400>

APA

Christiansen, F. V., Mathiasen, H., & Johansen, M. W. (2019). Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet. Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift, 15(27), 35-49. https://tidsskrift.dk/dut/article/view/108002/164400

Vancouver

Christiansen FV, Mathiasen H, Johansen MW. Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet. Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift. 2019;15(27):35-49.

Author

Christiansen, Frederik Voetmann ; Mathiasen, Helle ; Johansen, Mikkel Willum. / Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet. In: Dansk Universitetspaedagogisk Tidsskrift. 2019 ; Vol. 15, No. 27. pp. 35-49.

Bibtex

@article{ce2f6c9c5b96458983d0b6a8b3d6fde7,
title = "Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet",
author = "Christiansen, {Frederik Voetmann} and Helle Mathiasen and Johansen, {Mikkel Willum}",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "15",
pages = "35--49",
journal = "Dansk Universitetsp{\ae}dagogisk Tidsskrift",
issn = "1901-5089",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",
number = "27",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Learning Analytics og udvikling af studerendes autonomi og autenticitet

AU - Christiansen, Frederik Voetmann

AU - Mathiasen, Helle

AU - Johansen, Mikkel Willum

PY - 2019

Y1 - 2019

UR - https://tidsskrift.dk/dut/article/view/108002/164400

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 15

SP - 35

EP - 49

JO - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

JF - Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift

SN - 1901-5089

IS - 27

ER -

ID: 228199011