Rapporter
Mange af IND's udviklingsaktiviteter omfatter rapporter af forskellig karakter. Listen her refererer til projekter på IND, som har resulteret i udgivelse af skriftlige rapporter.
-
Vejledning til kursusbeskrivelser
31.12.2019 -
PICoSTE
31.08.2019 -
Kortlægning af filosofikum i andre lande
01.08.2018 -
Hypatia - Kønsinklusion i naturfagsundervisning
31.07.2018 -
Videnskortlægning til national STEM-strategi
30.06.2017 -
Grøn Generation
31.03.2017 -
ASSIST-ME
31.12.2016 -
Elevforudsætninger og faglig progression
31.12.2016 -
Matematikbroen
31.12.2016 -
Evaluering af to skolebaserede projekter under Danske Sciencegymnasier
30.06.2016 -
Kemikandidaters overgange til arbejdsmarkedet
31.12.2015 -
Pædagogisk kompetenceprofil
26.11.2015 -
Udredning af den gymnasiale matematiks rolle og udviklingsbehov
01.07.2015 -
Gymnasiet Tænkt Forfra
30.06.2015 -
PROFILES
30.04.2015 -
Faglig overgang fra grundskolen til de gymnasiale uddannelser
31.03.2015 -
Anvendelsesorientering, 4. runde
30.06.2014 -
Hvad er en Nano-studerende?
30.06.2014 -
Evaluering af naturvidenskabelig dannelse i stx og hf
30.06.2014 -
Geovidenskab på vej
01.06.2014 -
Gymnasiefremmede elever, 4. runde, 2012/2014
31.05.2014 -
En pilotundersøgelse af fire gymnasieskolers løfteevne
28.02.2014 -
Nye Naturfagslæreres Netværk 2012-2013
31.12.2013 -
Gymnasiefremmede elever, 3. runde, 2012/2013
31.12.2013 -
Anvendelsesorientering 2012 - 2013
31.12.2013 -
Interesseskabende naturfagsundervisning
31.10.2013 -
Evaluering af forsøgsfaget Bioteknologi
30.06.2013 -
DNA og Liv - et nationalt undervisningsprojekt for gymnasieelever (pilotprojekt)
31.05.2013 -
Gymnasiefremmede elever, 2. runde, 2011/2012
01.01.2013 -
Nyindretning af lokale A107 på HCØ
31.05.2012 -
ScienceTalenter - Evalueringer
19.03.2012 -
Evaluering af Science-kommuneprojektet
31.12.2011 -
Nye Naturfagslæreres Netværk 2010/2011
13.10.2011 -
Gymnasiefremmede elever, 1. runde, 2010/2011
29.04.2011 -
Forståelsesorienteret feedback i matematik og fysikundervisningen på stx og htx
30.06.2010 -
Ph.d.-vejledning: At lede vejen
12.06.2010 -
10. Maj-konference 2010
20.05.2010 -
Klimaforandringernes dilemmaer
03.05.2010 -
Fremtidens undervisningsmiljø på universitetet
01.03.2010 -
DASG-projekter 2009
31.12.2009 -
DASG-projekter 2008
06.10.2008 -
Frafald fra matematikuddannelsen
23.06.2008 -
Studiemønstre - udvikling af kvantitativt værktøj
01.06.2008 -
National Strategi for natur, teknik og sundhed
20.05.2008 -
Toning af udvalgte studiefag mod gymnasiet
25.01.2008 -
Studiereformevaluering
15.12.2007 -
DASG - midtvejsevaluering 2007
01.06.2007 -
MatC evaluering
20.04.2007 -
Ny karakterskala
01.04.2007 -
Den gode underviser
01.03.2007
Rapportlister
Her finder du link til lister med rapporter sorteret efter områder:
Rapportlister fordelt efter uddannelsesniveau:
Forskningspublikationer
Forskningsartikler og andre udgivelser, som ikke direkte er udgivet af IND, kan findes via databasen CURIS:
Matematik- og naturfagsdidaktik
Begivenheder
-
22. jan. 2021, kl. 14.00-15.00
Bilingual student performance in the context of probability and statistics teaching in Danish high schools
-
29. jan. 2021, kl. 14.00-15.00
Materialization Potential and Teacher knowledge on CAS
-
26. febr. 2021, kl. 14.00-15.30
What conditions for the transition between the paradigm of visiting works and the one of questioning the world?