Jan Sølberg

Jan Sølberg

Lektor

Medlem af:


    1. 2019
    2. Udgivet

      Competencies and curricula: Danish experiences with a two-dimensional approach

      Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2019, Freudenthal Group; Freudenthal Institute; ERME. Bind 7.

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

    3. 2018
    4. Udgivet

      Competencies, curricula and interdisciplinarity: an analysis of a curriculum development process in mathematics and science education

      Højgaard, T. & Sølberg, Jan, 2018, s. 45-56. 12 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    5. 2015
    6. Udgivet

      Hidden Learning in plain sight

      Sølberg, Jan, 2015. 2 s.

      Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

    7. 2008
    8. Udgivet
    9. 2006
    10. Udgivet

      Exploring the effect of development projects on school science culture: XI IOSTE Symposium: Science and Technology Education of a Diverse World - Dilemmas, needs and partnerships

      Janiuk, R. M. (red.), Samonek-Miciuk, E. (red.) & Sølberg, Jan, 2006. 16 s.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    11. 2005
    12. Udgivet

      Naturfaglige kulturer og eksterne ressourcenetværk: Nordisk forskersymposium 8

      Sølberg, Jan, 2005.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    13. 2004
    14. Udgivet

      The importance of school science culture in science education: ESERA Summer School

      Sølberg, Jan, 2004.

      Publikation: KonferencebidragPaperForskningfagfællebedømt

    ID: 16111653