- 2023
- Udgivet
Mobilities and the ‘international academic’ in higher education
Sprangler, V., Madsen, Lene Møller & Adriansen, H. K., 20 jan. 2023Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- 2020
- Udgivet
Transnational research capacity building: whose standards count?
Madsen, Lene Møller & Adriansen, H. K. O., dec. 2020Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- Udgivet
God undervisning - elevernes stemme
Mathiasen, Professor, 2020Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- Udgivet
What African scholars think of studying in Denmark
Adriansen, H. K. O. & Madsen, Lene Møller, 2020Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- 2019
- Udgivet
Overview of Edu-Larp Conference 2019
Geneuss, K., Bruun, Jesper & Bo Nielsen, C., 2019Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- 2018
- Udgivet
R-code for network analysis and qualitative discourse analysis of a classroom group-discussion
Bruun, Jesper, 2018, 19 s.Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- 2015
- Udgivet
- Udgivet
KUV i praksis: Om kunstnerisk udviklingsvirksomhed
Haugland, A. G., sep. 2015Publikation: Andet › Udgivelser på nettet - Net-publikation › Forskning
- Udgivet
- 2014
- Udgivet
Flest downloads
-
4422
downloads
Finding a way to belong: negotiating gender at University STEM study programmes
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
3736
downloads
Assessment of Innovation Competency: A Thematic Analysis of Upper Secondary School Teachers’ Talk
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet
Seneste publikationer
Verdens 17. bedste universitet
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Bidrag til avis - Avisartikel › Formidling
Integrity games: an online teaching tool on academic integrity for undergraduate students
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Pupil’s role in educational design: Exploring what it means to have a say in primary school
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt