Ene Ernst Hoppe
Gæsteforsker
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Medlem af:
Equity i Naturfaglig Uddannelse
Universitetspædagogik
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2022
- Udgivet
- Udgivet
Art-based methods in science education research: A systematic review of their prevalence and an analysis of their potentials in addressing complex questions.
Hoppe, Ene Ernst & Holmegaard, Henriette Tolstrup, 2022, I: NORDINA. 18, 3, s. 323-336 14 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Tilbage i STEM-pipelinen: En formativ evaluering af projektet Kompetencetilpasningsforløbet i Region Sjælland
Hoppe, Ene Ernst, Elmeskov, Dorte Christiansen & Ulriksen, Lars, mar. 2020, København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet. 89 s. (IND's Skriftserie).Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
ID: 212553333
Flest downloads
-
53
downloads
Art-based Methods and Signs of Science Capital: Approaching Young Children’s Experiences and Relation to Science
Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
25
downloads
Art-based methods in science education research: A systematic review of their prevalence and an analysis of their potentials in addressing complex questions.
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet