Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Standard

Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. / Niemann, Jonas.

I: LMFK-Bladet, Bind 44, Nr. 3, 2022, s. 57-59.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Harvard

Niemann, J 2022, 'Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog', LMFK-Bladet, bind 44, nr. 3, s. 57-59. <https://www.lmfk.dk/lmfk-bladet>

APA

Niemann, J. (2022). Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. LMFK-Bladet, 44(3), 57-59. https://www.lmfk.dk/lmfk-bladet

Vancouver

Niemann J. Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. LMFK-Bladet. 2022;44(3):57-59.

Author

Niemann, Jonas. / Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. I: LMFK-Bladet. 2022 ; Bind 44, Nr. 3. s. 57-59.

Bibtex

@article{82fee6b2331942d29b01ab2918f9c4de,
title = "Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog",
abstract = "De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. Idenne artikel pr{\ae}senteres forslag til hvordan man systematiskkan starte undervisning med sm{\aa} varierende aktiviteter, ders{\ae}tter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog ogbinder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.",
author = "Jonas Niemann",
year = "2022",
language = "Dansk",
volume = "44",
pages = "57--59",
journal = "LMFK-Bladet",
issn = "0906-0855",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog

AU - Niemann, Jonas

PY - 2022

Y1 - 2022

N2 - De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. Idenne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematiskkan starte undervisning med små varierende aktiviteter, dersætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog ogbinder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.

AB - De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. Idenne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematiskkan starte undervisning med små varierende aktiviteter, dersætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog ogbinder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 44

SP - 57

EP - 59

JO - LMFK-Bladet

JF - LMFK-Bladet

SN - 0906-0855

IS - 3

ER -

ID: 323464279