Helle Mathiasen
Professor emerita
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Center for Digital Education
Medlem af:
Didaktik og digitale medier
- 2014
- Udgivet
Hovedrapport 2014: UNDERVISNINGSORGANISERING., FORMER OG - MEDIER på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelse, 4. runde, 2012-2014
Mathiasen, Professor, Aaen, J. H., Dalsgaard, C., Degn, H. & Thomsen, M. B., 2014Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Forskning
- Udgivet
INNOVATIVE KOMPETENCER OG FLEKSIBEL ORGANISERING AF UNDERVISNINGEN: FORSKNINGSRAPPORT
Mathiasen, Professor, Bager, L. T., Gudnitz, M. L. & Thomsen, M. B., 2014, Center for undervisningsudvikling og Digital Medier, Aarhus Universitet. 132 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
- Udgivet
Indledning
Mathiasen, Professor, 2014, Undervisninsgorganisering,- former og medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: hovedrapport 2013. Aarhus Universitet, s. 4-9Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Researching online supervision: The need for a "torn" methodology
Bengtsen, S. S. E. & Mathiasen, Professor, 2014, I: Akademisk kvarter. 09, s. 198-210Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Skriftlighed, afleverings- og evalueringsformer
Gregersen, C., Thomsen, M. B. & Mathiasen, Professor, 2014, Undervisninsgorganisering,- former og medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: hovedrapport 2013. Aarhus UniversitetPublikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Den perfekte undervisning: ifølge eleverne
Mathiasen, Professor, 30 jan. 2014, Undervisingsorganisering,- former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelse: hovedrapport 2013. Aarhus Universitet, s. 116-135Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Fagligt udbytte
Gregersen, C. & Mathiasen, Professor, 30 jan. 2014, Undervisingsorganisering,- former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: hovedrapport 2013. Aarhus Universitet, s. 59-83Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Kompetenceudvikling: et lærerperspektiv
Dalsgaard, C. & Mathiasen, Professor, 30 jan. 2014, Undervisingsorganisering,- former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: hovedrapport 2013. Aarhus Universitet, s. 62-68Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Når it forstyrrer
Degn, H. & Mathiasen, Professor, 30 jan. 2014, Undervisingsorganisering,- former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: hovedrapport 2013. s. 84-115Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Tendenser og perspektiver
Mathiasen, Professor, 30 jan. 2014, Undervisingsorganisering,- former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser: hovedrapport 2013. Aarhus Universitet, s. 136-147Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
ID: 126137628
Flest downloads
-
658
downloads
Undervisningsorganisering,- former og -medier på langs og tværs af fag og gymnasiale uddannelser 2. runde, 2011-2012: Hovedrapport 2012
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
-
658
downloads
Udviklingsprojektet "Det virtuelle gymnasium", Bind II: Følgeforsningsrapport 1, skoleåret 2002/2003, Bind II
Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
-
529
downloads
Anvendelse af digitale undervisningsmaterialer i AVU, HF og gymnasiet: en forskningsrapport om Projekt e-læring
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning