Henrik Kragh Sørensen
Professor
- 2016
Using historical sources to teach about mathematics: Verhulst and logistic growth
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
22 aug. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
"Abel der Glückliche": Appropriations in the biographies of Niels Henrik Abel
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
sep. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Vækst i nationens tjeneste
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
1 sep. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Matematikkens historie og videnskabsteori: Vedkommende refleksioner om matematikkens metoder og identitet i gymnasiets matematikundervisning
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
6 sep. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Developing mathematics teaching with original sources
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
19 sep. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
“Lost in translation”: Gaining access to past mathematical practice
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
nov. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Developing mathematics teaching with original sources
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
21 nov. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Når man kradser i overfladen: Relevant videnskabshistorie og videnskabsteori
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
29 nov. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
Kildecentreret matematikhistorie i undervisningen
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
6 dec. 2016Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
- 2017
Herons formel og kildecentreret matematikhistorie i undervisningen
Sørensen, Henrik Kragh (Foredragsholder)
25 jan. 2017Aktivitet: Tale eller præsentation - typer › Foredrag og mundtlige bidrag
ID: 164255954
Flest downloads
-
142
downloads
Adapting practice-based philosophy of science to teaching of science students
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet