Jan Alexis Nielsen
Institutleder
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
- Udgivet
Attention to Content: Some Lessons From School-Oriented Education Research
Achiam, Marianne & Nielsen, Jan Alexis, 2016, Intersections of Formal and Informal Science. Avraamidou, L. & Roth, W-M. (red.). Routledge, s. 33-40 8 s. (Routledge Research in Education).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Understanding the teaching laboratories: Moving from research to practice
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Malm, Rie Hjørnegaard, Christiansen, Frederik Voetmann , Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2023. 1 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Learning outcomes of university chemistry teaching in laboratories: A systematic review of empirical literature
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Pedersen, M. I., Gammelgaard, Bente, Christiansen, Frederik Voetmann & Nielsen, Jan Alexis, 2022, I: Review of Education. 10, 2, 41 s., e3360.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Review › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Laboratory-related competences at university level: Systematizing empirical literature and expert validation
Agustian, Hendra Y., Nielsen, Jan Alexis & Pedersen, M. I., 2021. 4 s.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Danish university faculty perspectives on student learning outcomes in the teaching laboratories of a pharmaceutical sciences education
Agustian, Hendra Y., Pedersen, M. I., Finne, Laura Teinholt, Jørgensen, Jonas Tarp, Nielsen, Jan Alexis & Gammelgaard, Bente, 2022, I: Journal of Chemical Education. 99, 11, s. 3633–3643Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
The European ScienceMath Project.
Beckmann, A., Zell, S., Nielsen, Jan Alexis & Höfer, T., 2009.Publikation: Konferencebidrag › Paper › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Cross-curricular goals and raising the relevance of science education
Belova, N., Dittmar, J., Hansson, L., Hofstein, A., Nielsen, Jan Alexis, Sjöström, J. & Eilks, I., 2017, Cognitive and Affective Aspects in Science Education Research: Selected Papers from the ESERA 2015 Conference. Hahl, K., Juuti, K., Lampiselkä, J., Uitto, A. & Lavonen, J. (red.). Springer, s. 297-307Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The creation of a disciplinary subject as investigated by amplified linguistic networks of Danish curriuculum texts
Bruun, Jesper & Nielsen, Jan Alexis, 2013, International School and Conference on Network Science, 2013, Book of abstracts.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferenceabstrakt i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Et internationalt STM-perspektiv på evaluering
Dolin, Jens, Bruun, Jesper & Nielsen, Jan Alexis, 2023, I: Sammenlignende Fagdidaktik. 7, s. 57-76Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
ID: 34503409
Flest downloads
-
3744
downloads
Assessment of Innovation Competency: A Thematic Analysis of Upper Secondary School Teachers’ Talk
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
2993
downloads
Rapport fra arbejdsgruppe for prøveformer der tester innovationskompetencer i gymnasiet
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet -
2773
downloads
Evaluering af projektet Gymnasiet tænkt forfra 2012-2015
Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning
Udgivet