Overser vi de mest oplagte udfordringer?

Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatForskning

Dokumenter

  • Fulltext

    Forlagets udgivne version, 537 KB, PDF-dokument

Kommentar til Karin Lilius og Kari Thynebjerg, Målet er kompetenceorienteret matematik- og naturfagsundervisning i grundskolen – hvad er midlet? MONA,
2021-4.
OriginalsprogDansk
TidsskriftMONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik
Vol/bind2022
Udgave nummer1
Sider (fra-til)86-89
Antal sider4
ISSN1604-8628
StatusUdgivet - 2022

Bibliografisk note

Sølberg, J. Overser vi de mest oplagte udfordringer?. MONA-Matematik-og Naturfagsdidaktik 2022-1.<br/><br/>Kommentar - ikke peer-reviewed

Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk


Ingen data tilgængelig

ID: 323991971