Jesper Bruun
Lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Center for Digital Education
- Udgivet
Validation of networks derived from snowball sampling of municipal science education actors
von der Fehr, A., Sølberg, Jan & Bruun, Jesper, 2018, I: International Journal of Research and Method in Education. 41, 1, s. 38-52 15 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
- Udgivet
The viability of written feedback as part of formative assessment in IBSTME
Ropohl, M., Nielsen, Jan Alexis, Danos, X., Bruun, Jesper, Engeln, K., Jensen, S. B., Nielsen, T. L. B., Papadouris, N. & Rönnebeck, S., 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Feedback
Rienecker, L. & Bruun, Jesper, 2013, Universitetspædagogik. Rienecker, L., Stray Jørgensen, P., Dolin, J. & Holten Ingerslev, G. (red.). Samfundslitteratur, s. 259-280 21 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Virtual neutron scattering experiments: Training and preparing students for large-scale facility experiments
Overgaard, J. H., Bruun, Jesper, May, M. & Udby, L., 23 feb. 2017, I: Læring og Medier (LOM). 9, 16, s. 1-28 28 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Efforts in Europe for Data-Driven Improvement of Education: A Review of Learning Analytics Research in Seven Countries
Nouri, J., Ebner, M., Ifenthaler, D., Saqr, M., Malmberg, J., Khalil, M., Bruun, Jesper, Viberg, O., Ángel Conde González, M., Papamitsiou, Z. & Dalvad Berthelsen, U., 2019, I: International Journal of Learning Analytics and Artificial Intelligence for Education. 1, 1, s. 8-27 20 s., 1.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Design and Implementation of an Assessment Method Combining Formative and Summative Use of Assessment
Nielsen, S. S., Dolin, Jens, Bruun, Jesper & Jensen, S. B., 2018, Evaluation and assessment of student learning and development: Part 11, Strand 11. s. 1468-1479 11 s. ( ESERA Conference Proceedings series).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Undervisning og læring i STEM
Nielsen, Jan Alexis, Waaddegaard, Nina Holst, Dolin, Jens & Bruun, Jesper, 2017, Litteraturstudium til arbejdet med en national naturvidenskabsstrategi. Nielsen, J. A. (red.). København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, s. 19-49 31 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- Udgivet
Quantitative ethnography as a framework for network analysis: a discussion of the foundations for network approaches to leaning analysis
Misfeldt, Morten, Spikol, D., Bruun, Jesper, Saqr, M., Kaliisa, R., Ruis , A., Eagan, B. & Misiejuk, K., 2020, Companion Proceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics & Knowledge LAK20: haping the future of the field. The University of Frankfurt, s. 600-603 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
GRACE: Broadening narratives of computing through history, craft and technology
Menendez-Blanco, M., Bjorn, Pernille, Møller, Naja Holten, Bruun, Jesper, Dybkjær, H. & Lorentzen, K., 7 jan. 2018, GROUP 2018 - Proceedings of the 2018 ACM Conference on Supporting Groupwork. Association for Computing Machinery, s. 397-400 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 9025529
Flest downloads
-
2477
downloads
Time Development in the Early History of Social Networks: Link Stabilization, Group Dynamics, and Segregation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1296
downloads
Pull, feel, and run: Signs of learning in kinesthetic activities in physics
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1263
downloads
Mapping student online actions
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet