Jesper Bruun
Lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Center for Digital Education
ORCID: 0000-0003-4739-7351
1 - 3 ud af 3Pr. side: 10
- 2011
- Udgivet
Interaktive computermodeller i forskningsbaseret undervisning
Bruun, Jesper, maj 2011, I: IND's Skriftserie. 21, s. 127-134 8 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Konferenceartikel › Forskning
- Udgivet
Pre-larp workshops as learning situations: Matching intentions with outcome
Bruun, Jesper, 17 feb. 2011, Think Larp: Academic Writings from KP2011. Duus Henriksen, T., Kølle, V., Bierlich, C. & Friis Hansen, K. (red.). 1 udg. s. 194-215 17 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
ATD and CoP in a framework for investigating social networks in physics classrooms
Bruun, Jesper, feb. 2011, The Anthropological Theory of the Didactical (ATD): Peer reviewed papers from a PhD-course. Foss Mortensen, M. & Winsløw, C. (red.). 1 udg. Copenhagen: Department of Science Education, University of Copenhagen, Bind 20. s. 31-48 17 s. (IND's Skriftserie, Bind 20).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
ID: 9025529
Flest downloads
-
2477
downloads
Time Development in the Early History of Social Networks: Link Stabilization, Group Dynamics, and Segregation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1293
downloads
Pull, feel, and run: Signs of learning in kinesthetic activities in physics
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1263
downloads
Mapping student online actions
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet