Jesper Bruun
Lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Jagtvej 155A
2200 København N
Center for Digital Education
- 2022
- Udgivet
Marsbasen - fysik c i gymnasiet
Bruun, Jesper, Andersen, I. V. K., Alavi, K., Harder, S. & Holm-Janas, Viktor, 2022, Håndbog i scenariedidaktik. Fougt, S. S., Bundsgaard, J., Hanghøj, T. & Misfeldt, M. (red.). 1 udg. Aarhus: Aarhus Universitetsforlag, s. 288-301 12 s. (Didaktiske studier; Nr. 8).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
Network Analysis of changes to an integrated science course curriculum over time
Bruun, Jesper, Andersen, I. V. K. & Udby, L., 2021, Engaging with Contemporary Challenges through Science Education Research: Selected papers from the ESERA 2019 Conference. Levrini, O., Tasquier, G., Amin, T., Branchetti, L. & Levrin, M. (red.). 1 udg. Springer, s. 91-104 12 s. (Contributions from Science Education Research, Bind 9).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Quantitative ethnography as a framework for network analysis: a discussion of the foundations for network approaches to leaning analysis
Misfeldt, Morten, Spikol, D., Bruun, Jesper, Saqr, M., Kaliisa, R., Ruis , A., Eagan, B. & Misiejuk, K., 2020, Companion Proceedings of the 10th International Conference on Learning Analytics & Knowledge LAK20: haping the future of the field. The University of Frankfurt, s. 600-603 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- 2018
- Udgivet
GRACE: Broadening narratives of computing through history, craft and technology
Menendez-Blanco, M., Bjorn, Pernille, Møller, Naja Holten, Bruun, Jesper, Dybkjær, H. & Lorentzen, K., 7 jan. 2018, GROUP 2018 - Proceedings of the 2018 ACM Conference on Supporting Groupwork. Association for Computing Machinery, s. 397-400 4 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Policy Aspects: How to Change Practice and in What Direction
Dolin, Jens, Bruun, Jesper, Constantinou, C., Dillon, J., Jorde, D. & Labudde, P., 2018, Transforming Assessment: Through an Interplay Between Practice, Research and Policy. Dolin, J. & Evans, R. (red.). 1 udg. Springer, Cham: Springer, Bind 4. s. 249-278 29 s. (Contributions from Science Education Research; Nr. 1, Bind 4).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Design and Implementation of an Assessment Method Combining Formative and Summative Use of Assessment
Nielsen, S. S., Dolin, Jens, Bruun, Jesper & Jensen, S. B., 2018, Evaluation and assessment of student learning and development: Part 11, Strand 11. s. 1468-1479 11 s. ( ESERA Conference Proceedings series).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
The Structured Assessment Dialogue
Dolin, Jens, Bruun, Jesper, Nielsen, S. S., Jensen, S. B. & Nieminen, P., 2018, Transforming Assessment: Through an interplay between practice, research and policy. Dolin, J. & Evans, R. (red.). 1 udg. Switzerland: Springer, Bind 4. s. 109-140 31 s. (Contributions from Science Education Research, Bind 4).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til bog/antologi › Forskning › fagfællebedømt
- 2017
- Udgivet
Undervisning og læring i STEM
Nielsen, Jan Alexis, Waaddegaard, Nina Holst, Dolin, Jens & Bruun, Jesper, 2017, Litteraturstudium til arbejdet med en national naturvidenskabsstrategi. Nielsen, J. A. (red.). København: Institut for Naturfagenes Didaktik, Københavns Universitet, s. 19-49 31 s.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Bidrag til rapport › Forskning
- 2016
- Udgivet
Networks as integrated in research methodologies in PER
Bruun, Jesper, 19 dec. 2016, 2016 PERC Proceedings. Jones, D., Ding, L. & Traxler, A. (red.). Sacramentro, CA: American Association of Physics Teachers, s. 11-17 7 s. 2. (PERC Proceedings).Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning
- Udgivet
The Design and Implementation of an Assessment Method Combining Formative and Summative Assessment
Dolin, Jens, Jensen, S. B., Bruun, Jesper & Nielsen, S. S., 26 aug. 2016, Conference:ECER 2016, Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 9025529
Flest downloads
-
2477
downloads
Time Development in the Early History of Social Networks: Link Stabilization, Group Dynamics, and Segregation
Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1296
downloads
Pull, feel, and run: Signs of learning in kinesthetic activities in physics
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
1263
downloads
Mapping student online actions
Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet