Sofie Kobayashi
Ekstern lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0002-3001-9496
1 - 5 ud af 5Pr. side: 10
- 2010
- Udgivet
The PhD introduction course at LIFE
Grumløse, S. P., Kobayashi, Sofie & Grout, B. W. W., 2010, Department of Agriculture and Ecology, University of Copenhagen. 26 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Kompendium/lecture notes › Undervisning
- 2009
- Udgivet
Ph.d.-vejledning: essensen af fra Kursus i Vejledning af Ph.d.-studerende, DJF 2008
Kobayashi, Sofie, Mortensen, R. & Holm Rasmussen, L., 2009, Det Biovidenskabelige Fakultet for Fødevarer, Veterinærmedicin og Naturressourcer, Københavns Universitet. 42 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Kompendium/lecture notes › Undervisning
- 2000
- Udgivet
Kompendium i metode og projektarbejde
Dahl, Anders, Dich, Trine, Hansen, T., Thomsen, P., Unger, T. & Kobayashi, Sofie, 2000, 10. udg. København: Jordbrugsforlaget. 134 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Bog › Undervisning
- 1999
- Udgivet
Introduktion til "Hvad skal en agronom/jordbrugsøkonom kunne"
Unger, T., Dahl, Anders, Hagn-Meincke, L. L. & Kobayashi, Sofie, 1999, 5 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Kompendium/lecture notes › Undervisning
- Udgivet
Introduktion til metode og projektarbejde: efterår 1999
Unger, T., Dahl, Anders, Hagn-Meincke, L. L. & Kobayashi, Sofie, 1999, 9 s.Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Kompendium/lecture notes › Undervisning
ID: 6079062
Flest downloads
-
1652
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
596
downloads
Learning opportunities in PhD supervision: - viewed through two metaphors for learning
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
121
downloads
Combining theories to reach multi-faceted insights into learning opportunities in doctoral supervision
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet