Sofie Kobayashi
Ekstern lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
ORCID: 0000-0002-3001-9496
1 - 4 ud af 4Pr. side: 10
- 2013
- Udgivet
Interaction and learning in PhD supervision - a qualitative study of supervision with multiple supervisors
Kobayashi, Sofie, Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2013, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 8, 14, s. 13-25 13 s.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
I’m just thinking - How learning opportunities are created in doctoral supervision
Kobayashi, Sofie, Berge, M., Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2013. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Learning opportunities in PhD supervision: - viewed through two metaphors for learning
Kobayashi, Sofie, Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, aug. 2013. 4 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Personal Development Planning as a means to strengthen supervisory relationships in doctoral education
Kobayashi, Sofie, Grout, B. W. W. & Rump, Camilla Østerberg, 2013. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 6079062
Flest downloads
-
1654
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
596
downloads
Learning opportunities in PhD supervision: - viewed through two metaphors for learning
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
121
downloads
Combining theories to reach multi-faceted insights into learning opportunities in doctoral supervision
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet