Sofie Kobayashi
Ekstern lektor
Institut for Naturfagenes Didaktik
Universitetsparken 5, 2100 København Ø
- 2018
- Udgivet
- 2017
- Udgivet
Do PhD supervisors play a role in bridging academic cultures?
Elliot, D. & Kobayashi, Sofie, 1 sep. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Teaching portfolios and a competence framework aimed to build faculty teaching competencies
Dolin, Jens & Kobayashi, Sofie, 31 aug. 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Framing doctoral supervision as formative assessment
Kobayashi, Sofie, aug. 2017. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Bedømmelse af undervisningskompetencer på baggrund af undervisningsportfolio i forbindelse med stillingsansøgninger
Kobayashi, Sofie, Christiansen, Frederik Voetmann , Rump, Camilla Østerberg, Dolin, Jens, Jensen, T. K. & Troelsen, R., 2017.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2016
- Udgivet
Design and Implementation of Two Measures Aiming to Improve the Quality and Increase the Status of Teaching at Universities
Dolin, Jens & Kobayashi, Sofie, 26 aug. 2016. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Kortlægning af ph.d.-vejledningskurser på danske universiteter: Symposium bidrag
Godskesen, M. I., Kobayashi, Sofie & Wichmann-Hansen, G., 18 maj 2016. 2 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Design og implementering af to virkemidler, der skal forbedre kvaliteten og øge status af undervisning ved universitetet
Dolin, Jens & Kobayashi, Sofie, 17 maj 2016. 3 s.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2015
- Udgivet
Combining theories to reach multi-faceted insights into learning opportunities in doctoral supervision
Kobayashi, Sofie & Rump, Camilla Østerberg, 5 sep. 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Hvordan indgår undervisningsportfolio i bedømmelse af ansøgere til videnskabelige stillinger ved universitetet?
Christiansen, Frederik Voetmann , Kobayashi, Sofie, Lunddahl Jensen, A., Jensen, S. B., Rattleff, P., Rump, Camilla Østerberg & Wick, P. J., 2015.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
ID: 6079062
Flest downloads
-
1654
downloads
Teacher development programme and worklife practice in interplay: An inquiry into the transition from experienced to established teacher.
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning
Udgivet -
596
downloads
Learning opportunities in PhD supervision: - viewed through two metaphors for learning
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet -
121
downloads
Combining theories to reach multi-faceted insights into learning opportunities in doctoral supervision
Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
Udgivet