Centrale naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv
Activity: Talk or presentation types › Lecture and oral contribution
Documents
- Cursiv 2011 nr. 7 s. 159-168
206 KB, PDF document
29/12/2013
Jens Dolin - Lecturer
Oplægget har som formål at give en oversigt over de vigtigste problemstillinger
og arbejdsfelter inden for naturfagenes didaktik med henblik på at kunne
sammenligne med andre fags didaktik. Da opdraget er ret bredt, vil jeg fokusere
på de områder, som optager flest naturfagsdidaktikere såvel i Danmark som internationalt, og som samtidig er områder, der har betydning for fagligt samspil
med andre fag. Oplægget starter med nogle indledende bemærkninger for at vise naturfagenes sammensathed.
og arbejdsfelter inden for naturfagenes didaktik med henblik på at kunne
sammenligne med andre fags didaktik. Da opdraget er ret bredt, vil jeg fokusere
på de områder, som optager flest naturfagsdidaktikere såvel i Danmark som internationalt, og som samtidig er områder, der har betydning for fagligt samspil
med andre fag. Oplægget starter med nogle indledende bemærkninger for at vise naturfagenes sammensathed.
26 Nov 2010
Event (Conference)
Title | Symposium om Sammenlignende fagdidaktik |
---|---|
Date | 25/11/2010 → 26/11/2010 |
Location | DPU |
City | København |
Country/Territory | Denmark |
Number of downloads are based on statistics from Google Scholar and www.ku.dk
No data available
ID: 93444143