Rammesætning som pædagogisk praksis? Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Standard

Rammesætning som pædagogisk praksis? Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger . / Ryberg, Marie Larsen.

Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2022. ed. / Alex A Andersen Arias; Frederik Voetmann Christiansen. Department of Science Education, University of Copenhagen, 2022. p. 95-106 (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Vol. 17).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearch

Harvard

Ryberg, ML 2022, Rammesætning som pædagogisk praksis? Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger . in AA Andersen Arias & FV Christiansen (eds), Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2022. Department of Science Education, University of Copenhagen, Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, vol. 17, pp. 95-106. <https://www.ind.ku.dk/publikationer/up_projekter/improving-university-science-teaching-and-learning---pedagogical-projects-2022---volume-17/>

APA

Ryberg, M. L. (2022). Rammesætning som pædagogisk praksis? Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger . In A. A. Andersen Arias, & F. V. Christiansen (Eds.), Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2022 (pp. 95-106). Department of Science Education, University of Copenhagen. Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects Vol. 17 https://www.ind.ku.dk/publikationer/up_projekter/improving-university-science-teaching-and-learning---pedagogical-projects-2022---volume-17/

Vancouver

Ryberg ML. Rammesætning som pædagogisk praksis? Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger . In Andersen Arias AA, Christiansen FV, editors, Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2022. Department of Science Education, University of Copenhagen. 2022. p. 95-106. (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Vol. 17).

Author

Ryberg, Marie Larsen. / Rammesætning som pædagogisk praksis? Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger . Improving University Science Teaching and Learning: Pedagogical Projects 2022. editor / Alex A Andersen Arias ; Frederik Voetmann Christiansen. Department of Science Education, University of Copenhagen, 2022. pp. 95-106 (Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects, Vol. 17).

Bibtex

@inbook{2bf498aa441d4a6fbd69b7e4b692c68f,
title = "Rammes{\ae}tning som p{\ae}dagogisk praksis?: Eksperimenter med rammes{\ae}tning for at styrke sammenh{\ae}ngen i undervisningen og skabe l{\ae}ringsanledninger ",
author = "Ryberg, {Marie Larsen}",
year = "2022",
language = "Dansk",
series = "Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects",
pages = "95--106",
editor = "{Andersen Arias}, {Alex A} and Christiansen, {Frederik Voetmann}",
booktitle = "Improving University Science Teaching and Learning",
publisher = "Department of Science Education, University of Copenhagen",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Rammesætning som pædagogisk praksis?

T2 - Eksperimenter med rammesætning for at styrke sammenhængen i undervisningen og skabe læringsanledninger

AU - Ryberg, Marie Larsen

PY - 2022

Y1 - 2022

M3 - Bidrag til bog/antologi

T3 - Improving University Science Teaching and Learning - Pedagogical Projects

SP - 95

EP - 106

BT - Improving University Science Teaching and Learning

A2 - Andersen Arias, Alex A

A2 - Christiansen, Frederik Voetmann

PB - Department of Science Education, University of Copenhagen

ER -

ID: 336758643