Flyder dåsen? – videnskabsteori fra første dag
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
I denne artikel præsenteres en lektionsplan for undervisning i
videnskabsteori, naturfagsidentitet og hypotesedannelse, som
kan bruges første dag på et kemi C–, NF– eller grundforløbshold
med et omfang på 3 x 45 minutter baseret på 6F–modellen.
videnskabsteori, naturfagsidentitet og hypotesedannelse, som
kan bruges første dag på et kemi C–, NF– eller grundforløbshold
med et omfang på 3 x 45 minutter baseret på 6F–modellen.
Original language | Danish |
---|---|
Journal | LMFK-Bladet |
Volume | 44 |
Issue number | 2 |
Pages (from-to) | 32-35 |
Number of pages | 3 |
ISSN | 0906-0855 |
Publication status | Published - 2022 |
Externally published | Yes |
Links
- https://www.lmfk.dk/lmfk-bladet
Accepted author manuscript
ID: 319905280