Matematikfilosofisk lige ved og næsten: - To halve bøger bliver aldrig rigtig en hel

Research output: Contribution to journalLiterature reviewCommunication

Standard

Matematikfilosofisk lige ved og næsten : - To halve bøger bliver aldrig rigtig en hel. / Johansen, Mikkel Willum.

In: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, No. 4, 2011, p. 100-103.

Research output: Contribution to journalLiterature reviewCommunication

Harvard

Johansen, MW 2011, 'Matematikfilosofisk lige ved og næsten: - To halve bøger bliver aldrig rigtig en hel', MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, no. 4, pp. 100-103.

APA

Johansen, M. W. (2011). Matematikfilosofisk lige ved og næsten: - To halve bøger bliver aldrig rigtig en hel. MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik, (4), 100-103.

Vancouver

Johansen MW. Matematikfilosofisk lige ved og næsten: - To halve bøger bliver aldrig rigtig en hel. MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2011;(4):100-103.

Author

Johansen, Mikkel Willum. / Matematikfilosofisk lige ved og næsten : - To halve bøger bliver aldrig rigtig en hel. In: MONA: Matematik og Naturfagsdidaktik. 2011 ; No. 4. pp. 100-103.

Bibtex

@article{6c1499f1c07e463f83de78e89037f855,
title = "Matematikfilosofisk lige ved og n{\ae}sten: - To halve b{\o}ger bliver aldrig rigtig en hel",
abstract = "Anmeldelse af Ole Skovsmose og Ole Ravn: Matematikfilosofi, Systime, 2011",
author = "Johansen, {Mikkel Willum}",
year = "2011",
language = "Dansk",
pages = "100--103",
journal = "MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik",
issn = "1604-8628",
publisher = "Institut for Naturfagenes Didaktik, K{\o}benhavns Universitet",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Matematikfilosofisk lige ved og næsten

T2 - - To halve bøger bliver aldrig rigtig en hel

AU - Johansen, Mikkel Willum

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - Anmeldelse af Ole Skovsmose og Ole Ravn: Matematikfilosofi, Systime, 2011

AB - Anmeldelse af Ole Skovsmose og Ole Ravn: Matematikfilosofi, Systime, 2011

M3 - Anmeldelse

SP - 100

EP - 103

JO - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

JF - MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik

SN - 1604-8628

IS - 4

ER -

ID: 38088178