Naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Standard

Naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv. / Dolin, Jens.

Sammenlignende fagdidaktik. ed. / Ellen Krogh; Frede V. Nielsen. Vol. 7 Aarhus, 2011. p. 159-168 (Cursiv).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingBook chapterResearchpeer-review

Harvard

Dolin, J 2011, Naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv. in E Krogh & FV Nielsen (eds), Sammenlignende fagdidaktik. vol. 7, Aarhus, Cursiv, pp. 159-168.

APA

Dolin, J. (2011). Naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv. In E. Krogh, & F. V. Nielsen (Eds.), Sammenlignende fagdidaktik (Vol. 7, pp. 159-168). Cursiv

Vancouver

Dolin J. Naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv. In Krogh E, Nielsen FV, editors, Sammenlignende fagdidaktik. Vol. 7. Aarhus. 2011. p. 159-168. (Cursiv).

Author

Dolin, Jens. / Naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv. Sammenlignende fagdidaktik. editor / Ellen Krogh ; Frede V. Nielsen. Vol. 7 Aarhus, 2011. pp. 159-168 (Cursiv).

Bibtex

@inbook{61b95bf39f264af8ac6e48e30b5af5d7,
title = "Naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv",
abstract = "Denne artikel har som form{\aa}l at give en oversigt over de vigtigste problemstillinger og arbejdsfelter inden for naturfagenes didaktik med s{\ae}rlig v{\ae}gt p{\aa} at kunne sammenligne med andre fags didaktik. Da opdraget er ret bredt, vil artiklen fokusere p{\aa} de omr{\aa}der, som optager flest naturfagsdidaktikere s{\aa}vel i Danmark som internationalt og som samtidig er omr{\aa}der, der har betydning for fagligt samspil med andre fag. Men f{\o}rst nogle indledende bem{\ae}rkninger for at vise naturfagenes sammensathed.",
author = "Jens Dolin",
year = "2011",
language = "Dansk",
volume = "7",
series = "Cursiv",
publisher = "DPU, Aarhus Universitet",
pages = "159--168",
editor = "Ellen Krogh and Nielsen, {Frede V.}",
booktitle = "Sammenlignende fagdidaktik",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Naturfagsdidaktiske problemstillinger i et fagsammenlignende perspektiv

AU - Dolin, Jens

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - Denne artikel har som formål at give en oversigt over de vigtigste problemstillinger og arbejdsfelter inden for naturfagenes didaktik med særlig vægt på at kunne sammenligne med andre fags didaktik. Da opdraget er ret bredt, vil artiklen fokusere på de områder, som optager flest naturfagsdidaktikere såvel i Danmark som internationalt og som samtidig er områder, der har betydning for fagligt samspil med andre fag. Men først nogle indledende bemærkninger for at vise naturfagenes sammensathed.

AB - Denne artikel har som formål at give en oversigt over de vigtigste problemstillinger og arbejdsfelter inden for naturfagenes didaktik med særlig vægt på at kunne sammenligne med andre fags didaktik. Da opdraget er ret bredt, vil artiklen fokusere på de områder, som optager flest naturfagsdidaktikere såvel i Danmark som internationalt og som samtidig er områder, der har betydning for fagligt samspil med andre fag. Men først nogle indledende bemærkninger for at vise naturfagenes sammensathed.

M3 - Bidrag til bog/antologi

VL - 7

T3 - Cursiv

SP - 159

EP - 168

BT - Sammenlignende fagdidaktik

A2 - Krogh, Ellen

A2 - Nielsen, Frede V.

CY - Aarhus

ER -

ID: 93445411