Standard
Statusnotat - evaluering og følgeforskning : Indførelse af den ny fælles prøve i Fysik/kemi, biologi og geografi - prøvens betydning for undervisningens form og indhold. / Krogh, Lars Brian; Daugbjerg, Peer ; Nielsen, Sanne Schnell; Charlotte Nautrup Ormstrup, Inger ; Witzel Clausen, Søren ; Goldbech, Ole .
2018. 67 p.
Research output: Book/Report › Report › Commissioned
Harvard
Krogh, LB, Daugbjerg, P, Nielsen, SS, Charlotte Nautrup Ormstrup, I, Witzel Clausen, S & Goldbech, O 2018,
Statusnotat - evaluering og følgeforskning: Indførelse af den ny fælles prøve i Fysik/kemi, biologi og geografi - prøvens betydning for undervisningens form og indhold. <
https://www.uvm.dk/-/media/filer/uvm/aktuelt/pdf18/180319-statusrapport-faelles-naturfagsproeve.pdf>
APA
Krogh, L. B., Daugbjerg, P., Nielsen, S. S., Charlotte Nautrup Ormstrup, I., Witzel Clausen, S., & Goldbech, O. (2018).
Statusnotat - evaluering og følgeforskning: Indførelse af den ny fælles prøve i Fysik/kemi, biologi og geografi - prøvens betydning for undervisningens form og indhold.
https://www.uvm.dk/-/media/filer/uvm/aktuelt/pdf18/180319-statusrapport-faelles-naturfagsproeve.pdf
Vancouver
Krogh LB, Daugbjerg P, Nielsen SS, Charlotte Nautrup Ormstrup I, Witzel Clausen S, Goldbech O. Statusnotat - evaluering og følgeforskning: Indførelse af den ny fælles prøve i Fysik/kemi, biologi og geografi - prøvens betydning for undervisningens form og indhold. 2018. 67 p.
Author
Krogh, Lars Brian ; Daugbjerg, Peer ; Nielsen, Sanne Schnell ; Charlotte Nautrup Ormstrup, Inger ; Witzel Clausen, Søren ; Goldbech, Ole . / Statusnotat - evaluering og følgeforskning : Indførelse af den ny fælles prøve i Fysik/kemi, biologi og geografi - prøvens betydning for undervisningens form og indhold. 2018. 67 p.
Bibtex
@book{3cdade1a0e9347c28f22d78e63bba49c,
title = "Statusnotat - evaluering og f{\o}lgeforskning: Indf{\o}relse af den ny f{\ae}lles pr{\o}ve i Fysik/kemi, biologi og geografi - pr{\o}vens betydning for undervisningens form og indhold",
abstract = "Rapporten opsummerer omfattende kvantitative og kvalitative unders{\o}gelser af, hvorledes det gik med implementationen af den nye f{\ae}lles pr{\o}ve i naturfagene fysik/kemi, biologi og geografi ifm eksamen 2017 (f{\o}rste pr{\o}ve{\aa}r). Grundl{\ae}ggende blev pr{\o}ven gennemf{\o}rt p{\aa} betryggende vis, men rapporten peger samtidig p{\aa} en r{\ae}kke forhold, som med fordel kan forbedres, b{\aa}de hvad ang{\aa}r den f{\ae}llesfaglige undervisning og de organisatoriske rammer for denne.",
author = "Krogh, {Lars Brian} and Peer Daugbjerg and Nielsen, {Sanne Schnell} and {Charlotte Nautrup Ormstrup}, Inger and {Witzel Clausen}, S{\o}ren and Ole Goldbech",
year = "2018",
language = "Dansk",
}
RIS
TY - RPRT
T1 - Statusnotat - evaluering og følgeforskning
T2 - Indførelse af den ny fælles prøve i Fysik/kemi, biologi og geografi - prøvens betydning for undervisningens form og indhold
AU - Krogh, Lars Brian
AU - Daugbjerg, Peer
AU - Nielsen, Sanne Schnell
AU - Charlotte Nautrup Ormstrup, Inger
AU - Witzel Clausen, Søren
AU - Goldbech, Ole
PY - 2018
Y1 - 2018
N2 - Rapporten opsummerer omfattende kvantitative og kvalitative undersøgelser af, hvorledes det gik med implementationen af den nye fælles prøve i naturfagene fysik/kemi, biologi og geografi ifm eksamen 2017 (første prøveår). Grundlæggende blev prøven gennemført på betryggende vis, men rapporten peger samtidig på en række forhold, som med fordel kan forbedres, både hvad angår den fællesfaglige undervisning og de organisatoriske rammer for denne.
AB - Rapporten opsummerer omfattende kvantitative og kvalitative undersøgelser af, hvorledes det gik med implementationen af den nye fælles prøve i naturfagene fysik/kemi, biologi og geografi ifm eksamen 2017 (første prøveår). Grundlæggende blev prøven gennemført på betryggende vis, men rapporten peger samtidig på en række forhold, som med fordel kan forbedres, både hvad angår den fællesfaglige undervisning og de organisatoriske rammer for denne.
M3 - Rapport
BT - Statusnotat - evaluering og følgeforskning
ER -