Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde
Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Standard
Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde. / Tamborg, Andreas Lindenskov; Dreyøe, Jonas; Gissel, Stig Toke; Misfeldt, Morten.
In: LearningTech, 2019.Research output: Contribution to journal › Journal article › Research › peer-review
Harvard
Tamborg, AL, Dreyøe, J, Gissel, ST & Misfeldt, M 2019, 'Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde', LearningTech.
APA
Tamborg, A. L., Dreyøe, J., Gissel, S. T., & Misfeldt, M. (2019). Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde. LearningTech.
Vancouver
Tamborg AL, Dreyøe J, Gissel ST, Misfeldt M. Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde. LearningTech. 2019.
Author
Bibtex
@article{b75dfe583a574bbb99d5f19f048f6ef9,
title = "Unders{\o}gende STEM undervisning med l{\ae}ringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde",
author = "Tamborg, {Andreas Lindenskov} and Jonas Drey{\o}e and Gissel, {Stig Toke} and Morten Misfeldt",
year = "2019",
language = "Dansk",
journal = "LearningTech",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Undersøgende STEM undervisning med læringsplatforme: Almendidaktisk infrastruktur til fagdidaktisk arbejde
AU - Tamborg, Andreas Lindenskov
AU - Dreyøe, Jonas
AU - Gissel, Stig Toke
AU - Misfeldt, Morten
PY - 2019
Y1 - 2019
M3 - Tidsskriftartikel
JO - LearningTech
JF - LearningTech
ER -
ID: 228084641