Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens forudsætninger

Research output: Book/ReportReportCommissioned

Standard

Fremtidens Uddannelser : Den ny faglighed og dens forudsætninger. / Busch, Henrik; Elf, Nikolaj Frydensbjerg; Horst, Sebastian.

1 ed. København : Undervisningsministeriet, 2004. 94 p. (Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie; No. 2).

Research output: Book/ReportReportCommissioned

Harvard

Busch, H, Elf, NF & Horst, S 2004, Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens forudsætninger. Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie, no. 2, 1 edn, Undervisningsministeriet, København. <http://pub.uvm.dk/2004/fremtidens/>

APA

Busch, H., Elf, N. F., & Horst, S. (2004). Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens forudsætninger. (1 ed.) Undervisningsministeriet. Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie No. 2 http://pub.uvm.dk/2004/fremtidens/

Vancouver

Busch H, Elf NF, Horst S. Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens forudsætninger. 1 ed. København: Undervisningsministeriet, 2004. 94 p. (Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie; No. 2).

Author

Busch, Henrik ; Elf, Nikolaj Frydensbjerg ; Horst, Sebastian. / Fremtidens Uddannelser : Den ny faglighed og dens forudsætninger. 1 ed. København : Undervisningsministeriet, 2004. 94 p. (Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie; No. 2).

Bibtex

@book{35ed5060074011de8478000ea68e967b,
title = "Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens foruds{\ae}tninger",
abstract = "Fremtidens uddannelser indeholder en kortfattet analyse og en r{\ae}kke konkrete anbefalinger til uddannelsespolitiske initiativer som kan sikre fagligheden og dens foruds{\ae}tninger i hele vores uddannelsessystem.De tre forfattere baserer prim{\ae}rt deres analyser og anbefalinger p{\aa} rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive foruds{\ae}tningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus p{\aa} de fire undervisningsfag/-omr{\aa}der matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.",
author = "Henrik Busch and Elf, {Nikolaj Frydensbjerg} and Sebastian Horst",
year = "2004",
language = "Dansk",
isbn = "87-603-2382-5",
series = "Uddannelsesstyrelsens temah{\ae}fteserie",
number = "2",
publisher = "Undervisningsministeriet",
edition = "1",

}

RIS

TY - RPRT

T1 - Fremtidens Uddannelser

T2 - Den ny faglighed og dens forudsætninger

AU - Busch, Henrik

AU - Elf, Nikolaj Frydensbjerg

AU - Horst, Sebastian

PY - 2004

Y1 - 2004

N2 - Fremtidens uddannelser indeholder en kortfattet analyse og en række konkrete anbefalinger til uddannelsespolitiske initiativer som kan sikre fagligheden og dens forudsætninger i hele vores uddannelsessystem.De tre forfattere baserer primært deres analyser og anbefalinger på rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive forudsætningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus på de fire undervisningsfag/-områder matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.

AB - Fremtidens uddannelser indeholder en kortfattet analyse og en række konkrete anbefalinger til uddannelsespolitiske initiativer som kan sikre fagligheden og dens forudsætninger i hele vores uddannelsessystem.De tre forfattere baserer primært deres analyser og anbefalinger på rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive forudsætningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus på de fire undervisningsfag/-områder matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.

M3 - Rapport

SN - 87-603-2382-5

T3 - Uddannelsesstyrelsens temahæfteserie

BT - Fremtidens Uddannelser

PB - Undervisningsministeriet

CY - København

ER -

ID: 11008169