Fremtidens Uddannelser: Den ny faglighed og dens forudsætninger

Research output: Book/ReportReportCommissioned

Documents

Fremtidens uddannelser indeholder en kortfattet analyse og en række konkrete anbefalinger til uddannelsespolitiske initiativer som kan sikre fagligheden og dens forudsætninger i hele vores uddannelsessystem.

De tre forfattere baserer primært deres analyser og anbefalinger på rapporter fra de fire arbejdsgrupper, nedsat af Uddannelsesstyrelsen, som i perioden 2001- 2003 har arbejdet med at beskrive forudsætningerne for den ny faglighed i fremtidens uddannelser. Arbejdsgrupperne havde fokus på de fire undervisningsfag/-områder matematik, dansk, fremmedsprogene og naturfagene.
Original languageDanish
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherUndervisningsministeriet
Edition1
Number of pages94
ISBN (Print)87-603-2382-5
ISBN (Electronic)87-603-2384-1
Publication statusPublished - 2004
SeriesUddannelsesstyrelsens temahæfteserie
Number2
ISSN1399-2279

Number of downloads are based on statistics from Google Scholar and www.ku.dk


No data available

ID: 11008169