Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces. / May, Michael.
In: Loke, Vol. 15, No. 4, 1997, p. 14-17.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
May, M 1997, 'Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces', Loke, vol. 15, no. 4, pp. 14-17.
APA
May, M. (1997). Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces. Loke, 15(4), 14-17.
Vancouver
May M. Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces. Loke. 1997;15(4):14-17.
Author
Bibtex
@article{e136a6ea9bd549c8907ec030bbd8bf68,
title = "Mod et l{\ae}rende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel l{\ae}reproces",
author = "Michael May",
year = "1997",
language = "Dansk",
volume = "15",
pages = "14--17",
journal = "Loke",
number = "4",
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces
AU - May, Michael
PY - 1997
Y1 - 1997
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 15
SP - 14
EP - 17
JO - Loke
JF - Loke
IS - 4
ER -
ID: 151283512