Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces. / May, Michael.

In: Loke, Vol. 15, No. 4, 1997, p. 14-17.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

May, M 1997, 'Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces', Loke, vol. 15, no. 4, pp. 14-17.

APA

May, M. (1997). Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces. Loke, 15(4), 14-17.

Vancouver

May M. Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces. Loke. 1997;15(4):14-17.

Author

May, Michael. / Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces. In: Loke. 1997 ; Vol. 15, No. 4. pp. 14-17.

Bibtex

@article{e136a6ea9bd549c8907ec030bbd8bf68,
title = "Mod et l{\ae}rende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel l{\ae}reproces",
author = "Michael May",
year = "1997",
language = "Dansk",
volume = "15",
pages = "14--17",
journal = "Loke",
number = "4",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces

AU - May, Michael

PY - 1997

Y1 - 1997

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 15

SP - 14

EP - 17

JO - Loke

JF - Loke

IS - 4

ER -

ID: 151283512