Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Standard

Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. / Niemann, Jonas.

In: LMFK-Bladet, Vol. 44, No. 3, 2022, p. 57-59.

Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

Harvard

Niemann, J 2022, 'Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog', LMFK-Bladet, vol. 44, no. 3, pp. 57-59. <https://www.lmfk.dk/lmfk-bladet>

APA

Niemann, J. (2022). Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. LMFK-Bladet, 44(3), 57-59. https://www.lmfk.dk/lmfk-bladet

Vancouver

Niemann J. Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. LMFK-Bladet. 2022;44(3):57-59.

Author

Niemann, Jonas. / Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. In: LMFK-Bladet. 2022 ; Vol. 44, No. 3. pp. 57-59.

Bibtex

@article{82fee6b2331942d29b01ab2918f9c4de,
title = "Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog",
abstract = "De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. Idenne artikel pr{\ae}senteres forslag til hvordan man systematiskkan starte undervisning med sm{\aa} varierende aktiviteter, ders{\ae}tter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog ogbinder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.",
author = "Jonas Niemann",
year = "2022",
language = "Dansk",
volume = "44",
pages = "57--59",
journal = "LMFK-Bladet",
issn = "0906-0855",
number = "3",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog

AU - Niemann, Jonas

PY - 2022

Y1 - 2022

N2 - De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. Idenne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematiskkan starte undervisning med små varierende aktiviteter, dersætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog ogbinder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.

AB - De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. Idenne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematiskkan starte undervisning med små varierende aktiviteter, dersætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog ogbinder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 44

SP - 57

EP - 59

JO - LMFK-Bladet

JF - LMFK-Bladet

SN - 0906-0855

IS - 3

ER -

ID: 323464279