Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Standard
Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog. / Niemann, Jonas.
In: LMFK-Bladet, Vol. 44, No. 3, 2022, p. 57-59.Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Harvard
APA
Vancouver
Author
Bibtex
}
RIS
TY - JOUR
T1 - Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog
AU - Niemann, Jonas
PY - 2022
Y1 - 2022
N2 - De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. Idenne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematiskkan starte undervisning med små varierende aktiviteter, dersætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog ogbinder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.
AB - De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. Idenne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematiskkan starte undervisning med små varierende aktiviteter, dersætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog ogbinder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.
M3 - Tidsskriftartikel
VL - 44
SP - 57
EP - 59
JO - LMFK-Bladet
JF - LMFK-Bladet
SN - 0906-0855
IS - 3
ER -
ID: 323464279