Opvarmning – bedre lektionsstart og talt fagsprog
Research output: Contribution to journal › Journal article › Communication
Documents
- Fulltext
Accepted author manuscript, 462 KB, PDF document
De fleste af os har nok rytmer for hvordan en lektion startes. I
denne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematisk
kan starte undervisning med små varierende aktiviteter, der
sætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog og
binder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.
denne artikel præsenteres forslag til hvordan man systematisk
kan starte undervisning med små varierende aktiviteter, der
sætter eleverne mentalt i gang, styrker elevernes fagsprog og
binder tidligere lektioners indhold sammen med den startede.
Original language | Danish |
---|---|
Journal | LMFK-Bladet |
Volume | 44 |
Issue number | 3 |
Pages (from-to) | 57-59 |
Number of pages | 3 |
ISSN | 0906-0855 |
Publication status | Published - 2022 |
Links
- https://www.lmfk.dk/lmfk-bladet
Final published version
ID: 323464279